Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Fricksson - 25 maj 2009 21:22


Jag minns det som igår..

När vi flyttade in i den här lägenheten (som vi nu ska flytta ifrån) planerade jag sladdarnas snygga upplägg med kabelkanaler. Jag hatar sladdar som hänger, ligger och samlar damm. Vi har kabelkanaler överallt.

Jag använder vattenpass också. De får absolut inte vara sneda.


Kabelkanaler är ganska dyra på t.ex bauhaus etc men betydligt billigare på ikea.

Jag köpte MÅNGA kanaler på ikea och satte igång att sätta upp dom på rätt plats.


Efter några veckor så visade det sig att snålheten bedrog visheten.

De tappade klistret och böjde sig ut från från väggen. Skitfult.

 Så jag tryckte in dom igen och sådär höll jag på ett par dagar tills jag blev skitsné.


Då kom sättlimmet fram, tryckte ut ett långt snöre mot väggen för att fästa dessa kabelkanaler en gång för alla!

-satan, jag ska visa vem som bestämmer!


Herregud vad jag ångrar det nu.



Av Fricksson - 25 maj 2009 07:52


Idag är det sista ansökningsdagen till jobbet som jag sökt inom samma företag. 85st har sökt för att vara precis.

Fortfarande ingen från företaget förutom jag finns på listan av sökande..


Makes me wonder

Ovido - Quiz & Flashcards