Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Fricksson - 14 maj 2009 21:31


Idag tittade kollegan på min matlåda och polarens tallrik.

-Gör ni mat åt varandra varannan dag?


Jag och polaren tittade på varann och asgarva.

Polaren är värre i köket än min kära fruga var för 8 år sen.

Hon har aldrig använt spisen!

Av Fricksson - 14 maj 2009 21:18


När jag och frugan träffades...för drygt 8 år sen...

då var det bara jag som hade intresse för köket. Frugan var inte ens intresserad av att äta lagad mat. Bara fika.

 Men nu är det ändrat!


Idag fick jag falukorv och makaroner!


Av Fricksson - 14 maj 2009 15:55


Frugan ringde och var fullkomligt överlycklig.

-Vet du vad som hänt?

 

Oj oj oj…hoppas hon vunnit massa pengar, tänkte jag…

 

-Jag blev stoppad för körkort och nykterhetskontroll vid johannes kyrka!!

Det är första gången för mig!

 

Polismannen tittade på magen och sa:

-jag förmodar att det var länge sedan du drack men när vi ändå håller på så kan du väl blåsa!

Av Fricksson - 14 maj 2009 09:18


Nu är det 57st som sökt men fortfarande ingen från företaget.
Börjar ana stora ugglor i mossan!

Ovido - Quiz & Flashcards