Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Fricksson - 24 maj 2009 21:47


När jag sätter händerna mot frugans mage så känner jag rörelser där inne.

Han verkar röra sig jämt!

Den 2:a juni ska vi på ultraljud.


Då kan han se ut ungefär som på den här bilden.



Av Fricksson - 24 maj 2009 21:41


Hela helgen har vi förberett flytten. Känns väldigt segdraget för vi har flyttat något varje dag. Grannen har varit drivande. Inte kan man tro att han är född 1947!


Nu har vi ett gäng kartonger i "lilla rummet" hos honom och grannen har halva vårat vardagsrum fyllt med prylar.


Helt slut!

Av Fricksson - 24 maj 2009 00:13


Vi har hört att par som varit ihop ett tag ser varandra som när man träffades första gången.


Sådär slank och pigg som aldrig förr.

Det kan stämma.


Frugan köpte ett par jeans till mig i februari som var på tok för små och smala.

Men nu när jag gått ner ett gäng kilo så kunde jag använda dessa idag!


Vet ej vem som var gladast, jag eller frugan.

Ovido - Quiz & Flashcards