Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Bilannonsen

Av Fricksson - 18 maj 2009 13:39


Det är mycket påhittiga människor ”där ute”.

Vår bilannons är tydlig- Det här får du och så här kostar det.

Hittills har vi fått 3 förslag på byten:

  • BMW 730i-89
  • Mercedes 300 ce -88
  • Toyota previa (med banklån)

  • Det senaste förslaget blev kommunicerat via mail med ytterst få ord:

     ”har en previa som jag har men det är en månads bet på 1950kr mån sen

    banklån på den plats för 6pers”

    Jag svarade:
    Jag antar att du menar att vi ska genomgå någon form av byte. Vi är ute efter att sälja bilen. Tack ändå.


     

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Fricksson - 13 juni 2009 22:35

     Välkommen till: http://frugan-och-jag.blogspot.com/  

    Av Fricksson - 12 juni 2009 12:24

      I onsdags var jag på djurgården och jag var så nyfiken på vem/vilka som bor i de fantastiska husen! Hur har de tjänat kosingen för att kunna bo så? Nya eller gamla pengar?   I staterna så har man pekat ut husen med hjälp av google map och det är oc...

    Av Fricksson - 11 juni 2009 15:06

      Ska aldrig mer påpeka att skiathos har en obehaglig landningsbana!Här är Julianas airport i Saint Maarten. St. Martin Ön St. Martin, med en yta av Tjörns storlek, är den minsta landareal i världen, som har delats mellan två länder, nämligen Frankri...

    Av Fricksson - 11 juni 2009 14:55

        Om man önskar skapa ett ansikte ur minnet så finns verktygen här!   (Bra om man skulle vara taskig på att teckna)   ...

    Av Fricksson - 11 juni 2009 09:48

      På söndag kommer åskan!Det finns hemsidor för olika information om åska och blixtar:ÅskradarÅskrisken i sverigeForum och tips hur man fotograferar blixtarSäkerhets tips Sanningar och myter: Ett genomsnittligt åskoväder kommer på en förmiddag och va...

    Ovido - Quiz & Flashcards