Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Fricksson - 9 maj 2009 11:18


Jag vet en kille som har en dotter med en tjej han inte längre lever ihop med. Dottern fyller 1 år snart.


Av någon jäkla anledning anser han:

1. Underhåll är nåt som han inte behöver betala.
Han ger ju ett blöjpaket då och då till dotterns mamma.


2. Gemensam vårdnad innebär att han på kort varsel kan säga: -jag kommer och hämtar henne om en kvart. Hon kan sova över hos mig (för att 3 timmar senare säga att han kommer och lämnar tillbaka dottern samma kväll).


3. Han behöver inte ta semester i sommar eller föräldraledighet för den delen. Om han sparar all tid tills dottern är äldre så blir det mycket roligare för honom.


Din dumma faán!

Jag blir så förbannad så jag får låsning i huvét.

Kan inte skriva allt jag känner...

Ovido - Quiz & Flashcards