Alla inlägg den 12 april 2009

Av Fricksson - 12 april 2009 15:04

Idag åkte vi till Stora skuggan för att få lite sol på huvét. En stor önskan vi har är att ha ett fritidshus med en egen liten täppa. Vi fantiserar om att sitta och sola, leka med hunden som inte har koppel, kanske fiska i närheten (min önskan, inte frugans)..ja, ni vet..

I stora skuggan hade vi med oss picnic grejer och hunden hade sin boll. Hon njöt av solen lika mycket som vi.

Av Fricksson - 12 april 2009 14:52

I naturen är frugan livrädd för både stora kryp som små..
När jag vände ryggen till hörde jag:

-Det är nåt som kryper där borta.. det är jättestort och har buckel cancer!!


Naturligtvis blir även jag livrädd.. vad kan vara så stort?
ska den äta upp hunden??
Nej då..fru dramaqueen såg mamma padda med ungen på ryggen.

Av Fricksson - 12 april 2009 14:00

Läste på whigsnews:

Stockholm: Räddades från isflak

Räddningsenheter är på plats vid Flemingsbergsviken där man räddat två personer från ett isflak.

Publicerad av Camilla, 2009-04-11 22:50:16



Vad fick dessa att kliva ut på isen överhuvudtaget?
Personligen så krävs:

* Norraste norrland
* Många minusgrader i många veckor
* En person som väger minst 120 kg som går före mig som gör ett provhål i isen och bekräftar för mig att den är över 10 cm tjock.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards