Alla inlägg den 8 april 2009

Av Fricksson - 8 april 2009 14:49

Kommer från kollegan som blev dumpad av sin flickvän 10 dagar innan jul, försökte med självläkning genom litteratur och som fortfarande håller på att strida om tillgångarna med hjälp av advokat:

- Jag ska offerbränna boken av Dalai Lama, han vet ingenting i sin kokong!!!   Se livet positivt...My Ass!

Av Fricksson - 8 april 2009 09:17

På mitt jobb är vi några som tycker om rena micros. Sen har vi kollegan som har lite kort stubin och upptäckte att micron var bombad av köttfärssås. Då blev det en pedagogisk (not) lapp på micron.

Av Fricksson - 8 april 2009 08:29

På väg till jobbet såg jag en cykel stå parkerad mitt på riksgatan med kraftig punktering. Undra hur människan tänkte som parkerade den där?


-Perfekt, då var jag framme!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards