Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Ett fantastiskt framsteg

Av Fricksson - 25 april 2009 22:07

Jag köpte joggingskor igår. Hade en fantastisk vilja att springa idag. Sammanlagt tog denna motionsrunda 45 min. I detta gick jag och sprang omvartannat. När jag väl kom hem igen så var jag högröd i ansiktet och helt slut! Jag hatar att springa men jag ska fasen övervinna detta. Mitt mål är att springa i 6 km...kanske i ett sträck.. det beror på...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fricksson - 13 juni 2009 22:35

 Välkommen till: http://frugan-och-jag.blogspot.com/  

Av Fricksson - 12 juni 2009 12:24

  I onsdags var jag på djurgården och jag var så nyfiken på vem/vilka som bor i de fantastiska husen! Hur har de tjänat kosingen för att kunna bo så? Nya eller gamla pengar?   I staterna så har man pekat ut husen med hjälp av google map och det är oc...

Av Fricksson - 11 juni 2009 15:06

  Ska aldrig mer påpeka att skiathos har en obehaglig landningsbana!Här är Julianas airport i Saint Maarten. St. Martin Ön St. Martin, med en yta av Tjörns storlek, är den minsta landareal i världen, som har delats mellan två länder, nämligen Frankri...

Av Fricksson - 11 juni 2009 14:55

    Om man önskar skapa ett ansikte ur minnet så finns verktygen här!   (Bra om man skulle vara taskig på att teckna)   ...

Av Fricksson - 11 juni 2009 09:48

  På söndag kommer åskan!Det finns hemsidor för olika information om åska och blixtar:ÅskradarÅskrisken i sverigeForum och tips hur man fotograferar blixtarSäkerhets tips Sanningar och myter: Ett genomsnittligt åskoväder kommer på en förmiddag och va...

Ovido - Quiz & Flashcards