Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Fricksson - 6 juni 2009 12:13


Länken till vädret som jag har..den är ju informativ.


Men när man läser "aktuellt förhållande" att det är 10 grader så finns även en text nedanför denna som säger "känns som" 6 grader.


Enligt vem? Undrar jag.

Om man är sjuk eller krasslig så kan ju 20 grader kännas som 14!

Av Fricksson - 6 juni 2009 11:56


Efter anställningsintervjun igår så satte hjärnan igång.. den snurrar fortfarande.. Varför vill jag byta? Vad är bra vad är dåligt på jobbet? osv..


Det som är mindre bra på nuvarande jobbet är alla som går omkring och påverkar. De är vanliga underhuggare som klagar på sina chefer och sprider ett grått missnöje. Det påverkar mig mycket. Vi har inte samma chef men vi är inom samma avdelning ändå. Jag tycker också att deras chef är en idiot men jag säger ifrån när han spottar ur sig idiotier.


Men storklagarna. De säger ingenting till personen. De mopsar upp sig inför kollegorna och hävdar stort. Precis som att de är alfahannen i garderoben, så fort de är utanför garderoben så kniper de käft.


Jag och polaren vill skrika i öronen på de här sjuka ryggradslösa människornas öra:

- MEN SÄG DET TILL HONOM!!!


Jag håller med Bröderna Lejonhjärta:

-Det finns saker varje människa måste göra, annars är de bara en liten lort!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards