Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Fricksson - 2 juni 2009 13:18


 Vi har en perfekt uppdelning hemma.
Frugan:
Väljer möblernas placering
Väljer vilka gardiner som ska upp och hur de ska sättas upp

Väljer vilka färger vi har i lägenheten
Ger förslag på inköp av saker på ikea


Jag:
Bär/drar möblerna till föreslagna plats. Skruvar vid behov för bästa anpassning.

Stryker föreslagna gardiner

Målar eventuella väggar

Åker till ikea och köper möblerna (tar max 1 timme när man har en lista i handen)

Sätter ihop och placerar möblerna på rätt ställe.

Av Fricksson - 2 juni 2009 13:13



Nu är vi i balans efter flytten i fredags.

Nu återstår lugnet efter kaoset och de svåra frågorna:

Frugan: -vart är mina smycken?
Jag: -Kommer inte ihåg vart men jag är säker på att jag la dom på ett säkert ställe!


Frugan: -Men dom där gardinerna kan vi väl sätta upp i köket?
Jag: -Boooring! Jag frågade bara om du vill ha dem kvar eller om jag ska kasta dem!?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards